dinsdag 1 november 2011

Nieuwe gratis DIY download voor Djello

Eerder dit jaar ontwierp ik voor webwinkel Djello een gratis Do It Yourself download in de vorm van een website notitieboekje. Na de vele enthousiaste reacties wilden wij hier graag een vervolg aan geven.
Deze keer kun je een set labels downloaden: 'het kikke knikkerblik label' en het 'puike piek poortjes label'. Hiermee tover je een saaie herfstmiddag om in een ouderwets potje knutsel en knikkerplezier voor kinderen én jezelf.

Het leuke van het maken van zo'n download is dat het mij als ontwerper de kans geeft om op een vrije manier te experimenteren met illustraties, vormen en kleuren. Afgelopen zomer ontwikkelde ik een lettertype en deze download is één van de eerste projecten waarin ik dit lettertype gebruik. Ook qua kleur ben ik een andere weg ingeslagen dan gebruikelijk en ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Een preview van het label voor het knikkerblik, mét nieuw lettertype.
  
Download deze Do It Yourself inclusief beschrijving gratis vanaf de website van Djello en kijk daar meteen eens rond naar alle andere geweldige creatieve en fantasierijke produkten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten