woensdag 30 november 2011

Collegien collage

Deze maand ben ik verliefd geworden op de pantoffels van Collegien. Toen ik hun site bezocht werd ik helemaal vrolijk want hun pantoffels zijn volgens mij niet alleen heel comfortabel, ze zijn ook nog eens ontzettend leuk ontworpen met allemaal fijne prints en grappige illustraties. 
Nóg vrolijker werd ik toen blogger Nina - Nina in vorm - drie weken terug een wedstrijd op haar blog uitschreef om een paar te winnen. Daar moest ik natuurlijk aan meedoen en ik maakte voor haar een Collegien Collage.

Helaas won ik niet, maar heb ik in ieder geval ontzettend veel plezier gehad in het maken van de collage en wilde deze toch graag even met jullie delen.
Nu maar hopen dat de Sint een stel pantoffels in m'n schoen doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten