donderdag 9 juni 2011

Toeval?



De laatste tijd heb ik opvallend veel ontmoetingen die haast geen toeval kunnen zijn. Gisteren ontmoette ik Celinda Versluis, een dorpsgenote waarover ik laatst een mooi artikel las in een plaatselijk magazine.
Celinda maakt van vintage servies prachtige nieuwe eyecatchers door deze met haar verfijnde illustraties te decoreren. Ieder stuk is uniek, met een prachtig gevoel voor vorm en kleur.

Na het lezen van dit artikel besloot ik contact op te nemen, omdat ik het gevoel had dat wij veel overeenkomsten zouden hebben. Gisteren kwam ik erachter dat dit zeker het geval was.
We woonden allebei ongeveer 10 jaar in Rotterdam op 1 hoog met een balkon zonder zon voordat we naar Barendrecht verhuisden. We hebben allebei een zoon, houden van kringloopwinkels, theater, de Hema én chocola.
Dat we zelfs nog meer overeenkomsten hebben dan ik dacht ontdekte ik toen ik vanmorgen haar bericht las, wat zij over onze ontmoeting op haar blog plaatste.

Het is bizar, maar vooral ontzettend leuk om iemand te ontmoeten waarmee je zoveel overeenkomsten deelt. Ik ben nu al benieuwd naar onze overige overeenkomsten en - zoals zij zelf ook schrijft - onze verschillen. Ik vermoed dat ik daar vast nog wel achter kom ;-)

Bezoek Celinda's  Etsy shop om meer van haar prachtige werk te zien en breng meteen een bezoekje aan haar blog.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig servies! Leuk dat ik zulke creatieve dorpsgenoten heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook al uit Barendrecht? Dit dorp blijft me verbazen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen