donderdag 2 juni 2011

by Studio Neeltje voor Moosmade

Regelmatig krijg ik positieve reacties op mijn zwarte beestjes illustraties. Dit maakt mij altijd erg blij en nu kan ik met trots vertellen dat ik er straks ook heel veel andere mensen blij mee kan maken, namelijk in de vorm van stempels!

In mijn vorige blogbericht schreef ik al over een project waar ik mee bezig ben en daarmee doelde ik op mijn stempel project.
Enkele maanden geleden was ik namelijk op zoek naar iemand die voor mij een stempel kon vervaardigen van mijn zwarte beestjes, met als doel om dit zelf te gebruiken op briefpapier, labels e.d.

Mijn beestje als stempel?!

Via Twitter kwam ik terecht bij Moosmade. Zij wilde dit wel voor mij doen én zij vertelde mij haar plannen voor een nieuw te openen webwinkel waar stempels van Nederlandse ontwerpers worden verkocht. Zo kwam het balletje aan het rollen en inmiddels is Moniek van Moosmade volop bezig om een superleuke webwinkel te bouwen met originele stempels, waaronder stempels van mijn illustraties.

Ik ben heel nieuwsgierig hoe dit gaat worden. Ik ben in ieder geval in gezelschap van vele andere goede ontwerpers. Op de blog van Moosmade vertelt Moniek meer over haar plannen, de andere ontwerpers en houdt ze iedereen op de hoogte van haar lancering.


één uit mijn serie labelstempels


Organische vormstempels

1 opmerking:

  1. Ik ben zeer benieuwd hoe hetgeen zal uitpakken en wens je ook het beste!

    BeantwoordenVerwijderen