maandag 27 februari 2012

* * Verhuisbericht * * Kill your darlings * *

Beste bloglezers, dit is het laatste blogbericht op deze blog, want met ingang van vandaag kun je mijn blogberichten volgen vanaf mijn nieuwe website op www.studioneeltje.nl Ook mijn oude berichten vind je daar. 

Ben je benieuwd waarom ik dit heb gedaan? Lees dan mijn nieuwste blogbericht daar: 'Kill your darlings - Tijd voor een nieuwe site'. Er wacht daar meteen ook een leuke nieuwe gratis download voor je.

Op m'n nieuwe site kun je je net als nu abonneren op een email-service om van nieuwe blogberichten op de hoogte te worden gehouden en kun je je opgeven om m'n blogberichten via het nieuwe RSS-kanaal te ontvangen. Had je je al op 1 van deze diensten geabonneerd? Als het goed is krijg je automatisch m'n nieuwe berichten, maar hou het voor de zekerheid even in de gaten.

Hieronder volgen in ieder geval mijn nieuwe adressen:

Klik hier om je voor de nieuwe email service op te geven. Onder alle email volgers die zich voor 13 maart opgeven verloot ik een Studio Neeltje goodie pakket.

Klik hier om je voor m'n nieuwe RSS kanaal op te geven.

Ik hoop jullie daar snel weer te zien en bedankt voor het volgen via Blogspot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten