zondag 11 december 2011

Druk een stempel op de kerst #02 - Pret met gourmet


Dit jaar geen stress voor mij bij het bedenken van allerlei ingewikkelde kerstmenu's. Nee, net als half Nederland staan dit jaar bij ons de gourmet pannetjes te pruttelen. En waarom ook niet? Hartstikke gezellig en voor ieder wat wils.

Ik bedacht daarom dat het bekende, maar saaie, gourmetspateltje best wel wat opgevrolijkt kon worden. Hiervoor maakte ik gebruik van mini letter stempels die ik ooit eens bij de kringloop kocht en mijn Moosmade label kerst stempel.

Kijk eens op haar site naar het assortiment kerst stempels, waarvan die van mij en nog vele leuke anderen en druk ook een stempel op de kerst. Deze maand gaat er tot 24 december bij iedere verkochte stempel € 1,00 naar de Serious Request actie van 3FM!


 Heb jij nog leuke ideeën om de (gourmet)tafel leuk aan te kleden? Laat een reactie achter!


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee! Ik moet gewoon echt meer gaan durven, heb hartstikke veel stempels en kijk er alleen maar na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor. Alweer lekker inspiratie opdoen voor kerst 2012.

    BeantwoordenVerwijderen