donderdag 18 augustus 2011

Studio Neeltje toch nog sportief?

Vreselijk vond ik vroeger de gymlessen. Bang voor de bal, met knikkende knieën toch maar langs de bok in plaats van erover en wat een narigheid als er weer eens een Coopertest werd gehouden.
M'n klasgenootjes hadden er weinig moeite mee om mij standaard als laatste te kiezen (heeft iemand een pleister voor dit trauma?)
Iets wat nu nog steeds doorwerkt, want sportscholen mijd ik zelfs op Google maps.

Had ik vroeger dan ook maar leuke lessen Gym & More gehad. Gymlessen voor kinderen die motorisch nog niet zo goed mee kunnen komen met hun vriendjes. Waarschijnlijk had ik dan heel wat meer sportief zelfvertrouwen opgebouwd en me zonder zenuwen in mijn gympak gehesen.



Gymvereniging Barendrecht start dit seizoen in ieder geval met dit mooie initiatief en om dit de aandacht te geven die het verdient, ontwierp ik een flyer en illustraties voor hun lesmateriaal. Doe ik toch nog wat sportiefs dit jaar.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie illustratie! Dar krijg je gewoon zin in gym van.

    BeantwoordenVerwijderen