dinsdag 30 augustus 2011

Samen maken we er een feestje van

Alleen werken kan heerlijk zijn, maar soms is het ook gewoon fijn om samen met iemand aan een project te werken en je gedachtes en creativiteit te delen. Vorig jaar ontmoette ik interieurontwerpster Kitty Boom en kwam ik erachter dat het delen van onze kwaliteiten wel eens een hele leuke samenwerking op zou leveren.

De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen dan ook hard gewerkt aan een nieuw project: Dubbelbubbels. Via Dubbelbubbels verzorgen wij de styling van feesten, zoals trouwerijen en kraamfeesten en ontwerpen wij (geboorte)produkten op maat.

Onderdeel van onze flyer

De (k)raamlap is één van die produkten waar ik best wel een beetje trots op ben. Toch veel leuker dan zo'n vreselijke houten ooievaar? We verhuren hem, maar maken hem ook op maat met eigen naam.



Heb je iets te vieren, neem dan een kijkje op de Dubbelbubbels site en lees hier alles over de (k)raamlap en onze andere produkten.
Natuurlijk gaan mijn werkzaamheden voor Studio Neeltje gewoon door en ben ik af en toe gewoon niet meer zo alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten