maandag 30 januari 2012

VTwonen op weg naar het volgende huis


Oude tijdschriften, je kunt ze weggooien, maar mijn verzamelaarshart vindt dat toch echt te zonde. Liever maak ik er weer iemand anders blij mee. Dit weekend was mijn schoonzus jarig en pakte ik mijn jaargang VTWonen van afgelopen jaar in in een mooi lint met tekening en kaart. En aangezien Tygo's nieuwste hobby strijkkralen is, (en het liefste in knalroze), maakte hij er een lief hartje bij om het cadeautje af te maken.


Hmmm, wie kan ik hierna eens blij gaan maken met mijn grote stapel 101woonideeën?

4 opmerkingen:

  1. Mij! Mij!!! Wat een ontzettend leuk idee om het zo weg te geven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Kim, ik weet niet of je in de buurt van Barendrecht woont, maar je mag zo een stapel komen halen hoor! Ben flink aan het opruimen.

      Verwijderen
  2. Mij mij!
    En mijn vriendinnetje woont in Barendrecht, dus als Kim ze niet ophaalt, hou ik mij aanbevolen! Maakt je zoontje dan nog zo'n schattig hartje?
    Super leuk idee om het zo weg te geven! Grappig, heb namelijk zelf gisteren een soortgelijke actie bedacht (zie mn blog)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke actie Mama Bee. En je mag de tijdschriften komen halen hoor, ik zal vragen voor een extra hartje ;-)
      Bel of mail me even: cora@studioneeltje.nl

      Verwijderen